czwartek, 14 sierpnia 2014

46. Małe zakupy

Cześć. Dzisiaj chciałam się troszkę pochwalić zakupami, jakie ostatnio udało mi się zrobić. Kupiłam w internetowej pasmanterii organizery na mulinę i mój pierwszy len. Myślę, że ten organizer to był dobry pomysł- teraz wszystkie mulinki są bardziej przejrzyste i łatwiej mi znaleźć konkretny kolor :)

Na zdjęciu mulina Ariadna, jeszcze DMC czekają na przewinięcie ich na bobinki:


Ponadto, udało mi się jeszcze upolować na facebooku na jednej z krzyżykowych grup kilka kolorowych kanw i oprawki do kartek- a to wszystko za kilka złotych.



Także zakupy uważam za udane i już niedługo rozpocznę swoją przygodę z lnem- mam nadzieję, że gładko pójdzie ;) Wcześniej jednak postanowiłam zrobić dwie zakładki do książek dla młodszego kuzynostwa. Na razie przygotowałam materiały do jednej i zaraz zaczynam:


_________________________________________________________________
Chciałam jeszcze podziękować za odpowiedzi do pytania odnośnie komentarzy. Tak jak myślałam, wolicie czytać je pod nowymi postami (ja też ;)), więc od następnego razu postaram się już w ten sposób odpisywać.
Pozdrawiam serdecznie

4 komentarze:

  1. super zakupy.. organizery też mam i są super :) teraz zamówiłam kolejny, bo mi się kolekcja nitek powiększyła o kolejną firmę

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam widok ładnie posegregowanych mulinek w pudełku. Też je mam i świetnie się sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda posegregowana mulina :) Zakupy faktycznie wyglądają na udane. czekam na efekty ich wykorzystania ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz ;)

Na pewno do Ciebie zajrzę :)