piątek, 2 sierpnia 2013

6. Madame z makami cz.2

Witam ;)
Dziś chciałam pokazać postępy w mojej madam:




Coś przybyło, ale niestety skończyła mi się czarna mulina i prace zostały wstrzymane do czasu uzupełnienia zapasów. W międzyczasie odkopałam z piwnicy puzzle i dla zabicia nudy postanowiłam je ułożyć na nowo ;)



Bardzo dziękuję za odwiedziny, a w szczególności Igiełce za miłe słowa :)
Co do komenatrza dotyczącęgo haftu madame- chciałabym kiedyś wyszyć ich więcej, bo ogromnie mi się podobają i jak narazie przyjemnie się wyszywa, ale czas pokaże kiedy mi się to uda ;)

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Hello

    Just found your blog.
    Your stitching is lovely!
    I love to do jigsaws but my cats take away the pieces. Yours is looking great!
    Happy week (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo przybyło od ostatniej odsłony! Stawiasz bardzo ładne krzyżyki. Ciekawi mnie iloma nitkami wyszywasz?
    Będę dopingować postępy w hafcie i puzzlach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm.... wiesz co ja także bardzo lubię układać puzzle i czytać książki i haftować i malować paznokcie hehehe, mamy bardzo podobne zainteresowania. Tylko tyle że mnie bardzo brakuje czasu :(. Postępy rewelacyjne, czekam na dalszy ciąg :)). Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mieć do czeynienia z kimś o podobnych zainteresowaniach ;) Ja teraz miałam dużo czasu ze względu na 3miesięczne wakacje, ale boję się, że od przyszłego tygodnia będę musiała odłożyć na bok wiele rzeczy właśnie z braku czasu :( Chociaż mam jeszcze nadzieję, że jakoś uda się to wszystko pogodzić ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz ;)

Na pewno do Ciebie zajrzę :)