czwartek, 4 lipca 2013

1. Początek

Na początku chciałam się przywitać :)
Po co powstał ten blog? Trochę z nudów, trochę w celu archiwizowania moich prac, pomysłów, a trochę po to, żeby było co wspominać za jakiś czas i porównywać postępy ;) Co się w nim znadzie, to się jeszcze okaże. W każdym bądź razie - zapraszam!

Dziś, tak na początek, jedne z moich pierwszych krzyżyków:

Ten obrazek powstał jako jeden z pierwszych i był wyszywany na kanwie z nadrukiem. Jednak od razu nie przypadła mi ona do gustu, ponieważ często nie wiadomo jakiego koloru krzyżyk postawić, aby nie zniekształcić obrazka.

Następna była kaczuszka i kilka innych małych haftów. Oczywiście niektóre błędy już dostrzegam (np. prześwitująca czarna nić), ale wyszywam w sumie od niedawna i dopiero się uczę..

Zapraszam ;)

2 komentarze:

  1. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)
    Powiem Ci, że blog to doskonałe archiwum i podręczna pamięć :) Wytrwałości w blogowaniu i równych krzyżyków :)
    I wyłącz jeśli możesz weryfikację obrazkową, bo to bardzo utrudnia komentowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w blogowym świecie! Blog to taki specyficzny i podręczny pamiętnik. Długo wahałam się czy założyć bloga. A teraz trochę żałuję, że nie zdecydowałam się wcześniej :)
    Dzięki za wizytę u mnie! Też będę zaglądać do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz ;)

Na pewno do Ciebie zajrzę :)